wtorek , 18 Luty 2020
Home / Odżywianie / Jabłecznik jaglany

Jabłecznik jaglany

Składniki:

  • 100-150 g kaszy jaglanej ugotowanej
  • 4-5 jabłek
  • cynamon

Lody bananowe:

  • mrożony banan
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego lub kefiru
  • odrobina soku z cytryny

(Wszystko razem blendujemy)

Sposób przygotowania:
Na spód tortownicy rozkładamy równomiernie połowę kaszy następnie wykładamy starte jabłka i posypujemy cynamonem na wierzch dajemy resztę kaszy. Nagrzewamy piekarnik do 180 st. w tej temp pieczemy 15 min a następnie podkręcamy temperaturę do 200 st. i pieczemy ok 10 min .Pozostawiamy do całkowitego ostygnięcia.

O Ewelina Braszka

Ewelina przygodę ze sportem zaczęła w Manufakturze Fitnessu w 2014. Jej celem było pozbycie się zbędnych kilogramów. Rozpoczęła treningi personalne oraz dietę. Teraz nie wyobraża sobie swojego życia bez ćwiczeń. Zaczęła także eksperymentować w kuchni. Chce aby jej dieta była zbilansowana, a przede wszystkim smaczna i zdrowa. Pomysły na posiłki Eweliny możecie obserwować na FitBlogu!

Zobacz również

chlebek

Chlebek jaglany

Składniki: 100 g kaszy jaglanej 250 ml wody szczypta soli 2-3 łyżeczki, mocnego kakao 1 ...

Dodaj komentarz