poniedziałek , 20 Listopad 2017
Home / Fitness / Dlaczego warto ćwiczyć z kettlebells?

Dlaczego warto ćwiczyć z kettlebells?

W związku z planowanymi warsztatami KETTLEBELLS w naszym klubie poniżej przedstawiamy Wam kilka powodów, dla których warto ćwiczyć z tymi odważnikami.

7 punktów dlaczego warto ćwiczyć z kettlebell.

1. Będziesz miała boskie ciało

Jędrne,boskie ciało bez tkanki tłuszczowej. Nie ma się czego bać,że nasza sylwetka zmieni się w ciało Arnolda czy Sylwestra. To mit. Fankami odważnika są Jennifer Lopez, Jennifer Aniston i Penelope Cruz. Czy któraś z nich wygląda jak babochłop? Nie.

2. Na co dzień będzie Ci lżej

Trening z Kettlebel jest typem treningu funkcjonalnego, który aktywizuje i zmusza do ruchu najbardziej dla nas naturalne, duże partie mięśniowe, pracujemy nad siłą i kondycją całego ciała, kształtowaniem i wyszczupleniem sylwetki. To co ważne – pierwsze efekty dostrzeżesz już po miesiącu(!)regularnych treningów.

3. Uruchomisz większość mięśni

Ćwicząc z odważnikiem uruchomisz mięśnie, o których nie miałaś pojęcia, szczególnie w okolicach przysparzającym kobietom najwięcej zmartwień, czyli ud, brzucha i pośladków.

4. Szybciej schudniesz

Tego rodzaju trening spala bardzo dużą ilość kalorii. Według badań naukowców, trenując z Kettlebell spala się około 20 kalorii na minutę lub nawet 400 kcal w czasie 20-minutowego treningu.

5. Będziesz silniejsza

Pewnie przeraża Cię podniesienie 8kg odważnika nad głową, ale prawda jest taka, że Kettlebell to nie są zwykłe ciężarki, które znasz z zajęć fitness. Nieco inny jest tutaj udział mięśni całego ciała i zobaczysz, sama będziesz zaskoczona, z jaką łatwością przychodzi Ci ćwiczenie z większym niż dotąd obciążeniem.

6. Poprawisz swoją postawę

Ponieważ w czasie treningu będziesz wykorzystywała jednocześnie wiele grup mięśniowych, centralne mięśnie ciała odpowiedzialne za stabilizację całej sylwetki, będą w ciągłej gotowości. Jeżeli skupisz się na tym by w czasie ćwiczeń przyjmować odpowiednią pozycję –pamiętaj o tym, że plecy w czasie pochylania się muszą być wyprostowane, a nie zaokrąglone! Wtedy, także na co dzień twoja postawa będzie wyprostowana, bo mięśnie naturalnie przyjmą taką pozycję.

7. Łatwy trening na brzuch, uda i pośladki

Jeżeli twoją zmorą są fałdki tłuszczu na brzuchu, w okolicach ud i pośladków, to tym bardziej powinnaś spróbować Kettlebell. Co więcej, wzmocnienie tych części ciała zapewni jedno proste ćwiczenie, jakim jest kołysanie odważnikiem w tył i przód. Wykonując tylko to jedno ćwiczenie, jednocześnie pracujesz nad mięśniami brzucha, ud i pośladków!!!

Źródło: Projekt Matka Polka

O Manufaktura Fitnessu

Manufaktura Fitnessu
Manufaktura Fitnessu to wyjątkowe miejsce w którym fitness, zdrowie, relaks i rozwój stają się stylem życia! Oferujemy wam szeroki zakres grupowych zajęć fitness. Nasz grafik układaliśmy z myślą o potrzebach zarówno osób, które chcą poprawić swój wygląd i poprawić sylwetkę, poprawić kondycje ruchową, wzmocnić wybrane partie ciała, ale również tych, które po prostu chcą się odstresować i dobrze bawić.

Zobacz również

bodyart

Poznaj BodyArt z Moniką

Body Art – trening Roberta Steinbachera to intensywny, holistyczny trening funkcjonalny dla ciała i umysłu. ...

jeden komentarz

  1. Czytałam trochę o tym ;) Ciekawe treningi i faktycznie pięknie rzeźbią ciało !!! :)

Dodaj komentarz